Šios sąlygos taikomos visiems vartotojams, perkantiems prekes iš mūsų, UAB „Daudrius“. Jos netaikomos, jei prekes perkate pas mus vykdydami savo ar kito asmens verslo veiklą. Vykdydami pirkimą pagal šias sąlygas, jūs garantuojate ir patvirtinate, kad perkate prekes iš mūsų savo asmeniniam naudojimui.
Prieš ką nors perkant mūsų svetainėje, perskaitykite šias taisykles ir nuostatas. Šiose sąlygose nustatomos jūsų (pirkėjo) teisės ir pareigos, mūsų (pardavėjo) teisės ir pareigos ir tam tikra pagrindinė informacija, kurios reikalauja įstatymai. Pateikdami užsakymą sutinkate laikytis šių sąlygų. Rekomenduojame atspausdinti šių taisyklių ir sąlygų kopijas.
Šiose taisyklėse ir sąlygose:
- Tinklalapis reiškia mūsų svetainę www.monparle.com
- Mes, mus ar mūsų reiškia UAB Daudrius; ir
- Jūs arba jūsų reiškia asmenį, kuris naudojasi mūsų tinklapiu pirkdamas prekes iš mūsų.
Jei nesuprantate nė vieno iš šių terminų ir norite juos aptarti, susisiekite su mumis:
- El. paštu: [email protected];
- Telefonu: +37061555512 (Lietuviškas telefono numeris).
Skambučiai gali būti įrašomi kokybės ir mokymo tikslais. Atkreipkite dėmesį, kad atsižvelgiant į tai, iš kur skambinate, jums gali būti taikomi tarptautinio skambučio tarifai, kuriuos nustato Jūsų tinklo teikėjas.
Kas mes?
- Esame registruoti Lietuvoje: 122655461
- Mūsų buveinė yra: Žemaitės g. 24, Vilnius
- Mūsų PVM mokėtojo kodas: LT100000016817
1. Įvadas
1.1 Taisyklės ir sąlygos įsigalioja, kuomet pateikiate prekių užsakymus svetainėje, el. paštu arba telefonu mūsų tinklapyje. Mes galime kartais galime keisti šias taisykles ir jūsų atsakomybė yra perskaityti šias sąlygas kiekvieną kartą, kai pateikiate užsakymą pas mus.
1.2 Kai pateikiate užsakymą pas mus, galime rinkti informaciją apie jus ir (kai taikoma) apie jūsų apsilankymą svetainėje. Informacijos apie tai galite rasti mūsų privatumo politikoje. Šie dokumentai kartu su šiomis sąlygomis sudaro mūsų sutartį (sutartį).
1.3 Informacija tinklapyje yra lietuvių, anglų ir kitomis kalbomis, visa komunikacija vyksta anglų kalba, o svetainė sukurta taip, kad atitiktų Lietuvos įstatymus. Jūs galbūt žiūrite svetainę rinkoje, kurioje mes paprastai neparduodame savo prekių ir mes negalime būti laikomi atsakingais už bet kokių vietinių reklamos ar kitų įstatymų, susijusių su svetaine ar jos turiniu, nesilaikymą.
You may be viewing the Website in a market in which we do not commonly sell our goods and we cannot be held responsible for non-compliance with any local advertising or other laws in relation to the Website or its content.
2. Prekių užsakymas mūsų tinklapyje
2.1 Toliau pateikiamas procesas, kurį turėsite atlikti vykdydami užsakymą tinklapyje, ir kaip bus sudaryta prekių pardavimo sutartis.
1 Žingsnis – Prekių pasirinkimas
Išsirinkę Jus dominančias prekes spustelėkite ant jų, tuomet spustelėkite „Pridėti į krepšelį“, jog įtrauktumėte į pirkimo sąrašą.
2 Žingsnis – Pirkinių krepšelis
Galite peržiūrėti į jūsų krepšelį įdėtus produktus ir pakeisti jo turinį. Prieš pereidami prie 3 žingsnio, atidžiai patikrinkite visą informaciją ir ištaisykite klaidas arba pakeiskite norimas prekes.
3 Žingsnis – Užsakymo detalės
Tuomet, jūsų bus paprašyta tinklapyje įvesti savo kontaktinius duomenis, pasirinkti mokėjimo būdą bei įrašyti pristatymo adresą. Įvedę reikalingą išsamią informaciją, galite tęsti pirkimą spustelėdami „Tęsti užsakymą“.
4 Žingsnis – Patvirtinimas
Šiame žingsnyje būsite paklaustas, ar sutinkate su šiomis pirkimo sąlygomis. Be to, Jūsų bus paprašyta pasirinkti mokėjimo būdą, tuomet būsite nukreiptas į atitinkamą puslapį, atsižvelgdami į tai, kaip norite mokėti. Pasirinkę Jums tinkamą mokėjimo būdą, galite tęsti spustelėdami „Mokėti dabar“.
5 Žingsnis – Mokėjimas
Jūsų bus paprašyta įvesti savo mokėjimo duomenis. Prašome teisingai įvesti visą mokėjimo informaciją ir atidžiai ją patikrinti prieš pateikdami užsakymą. Spustelėjus „Atlikti mokėjimą“, jūsų užsakymas bus pateiktas ir mokėjimas bus priimtas.
6 Žingsnis – Mokėjimo patvirtinimas
Gavę patvirtinimą, jog mokėjimas yra autorizuotas, pasirodys žinutė, kurioje bus dėkojama už jūsų užsakymą. Mes išsiųsime jums užsakymo patvirtinimo el. laišką, kuriame bus išsamiai aprašytos jūsų užsakytų prekių krepšelis. Atsispausdinkite užsakymo patvirtinimo el. laiško kopiją ir saugokite ją tarp savų dokumentų. Šis patvirtinimas nereiškia, kad jūsų užsakymas buvo priimtas.
2.2 Mes galime susisiekti su jumis norėdami pranešti, jog nepriimame Jūsų užsakymo. Paprastai taip gali nutikti yra dėl šių priežasčių:
2.2.1 prekės nepasiekiamos;
2.2.2 negalime patvirtinti jūsų mokėjimo;
2.2.3 užsisakėte labai didelį prekių kiekį arba pateikėte didelės vertės užsakymą; ir/arba
2.2.4 buvo padaryta klaida dėl prekių kainodaros ar aprašymo.
2.3 Jūsų užsakymas nebus priimtas tol, kol mes jums nepateiksime užsakymo patvirtinimo arba nepranešime el. paštu jog jūsų užsakymas patvirtintas. Šiuo metu tarp jūsų ir mūsų bus teisinė sutartis.
3. Mūsų prekių užsakymas el. paštu arba telefonu
3.1 Užsakymus mums galite pateikti el. paštu arba telefonu. Mes priimsime jūsų užsakymą, kai jį pateiksite, tačiau tai nereiškia, kad jūsų užsakymas buvo patvirtintas. Jūsų užsakymą priėmėme tik mes, ir įsipareigojame Jums pristatyti prekes tik tada, kai:
3.1.1 gavome užsakymą elektroniniu paštu arba telefoninio pokalbio metu; ir
3.1.2 išsiuntėme Jums užsakymo mokėjimo pranešimo el. laišką, kuriame bus nurodytas užsakytų prekių tipas ir kiekis (nebent raštu susitarsime kitaip).
3.2 Visas prekes ir visus taikomus pristatymo mokesčius reikia sumokėti per 5 darbo dienas nuo mūsų mokėjimo prašymo gavimo. Mokėjimą galima atlikti kredito / debeto kortele, telefonu arba elektronine bankininkyste. Atkreipkite dėmesį, kad prekės nebus išsiųstos, kol negausime apmokėjimo.
4. Teisė nutraukti pirkimo sutartį
4.1 Jūs turite teisę nutraukti sutartį dėl bet kokios priežasties, bet kuriuo metu, nuo sutarties įsigaliojimo dienos per 14 dienų, kai jūs (arba bet kuris asmuo, kuris priėmė užsakymą), gausite prekes. Tai yra „persigalvojimo laikotarpis“.
4.2 Norėdami pasinaudoti teise nutraukti pirkimo sutartį, turite aiškiai informuoti mus apie savo sprendimą nutraukti šią sutartį (pvz., telefonu arba el. paštu). Galite naudoti pavyzdinę atšaukimo formą, pateiktą žemiau esančiame laukelyje, tačiau ji nėra privaloma.
Sutarties nutraukimo forma
Kam: UAB Daudrius, Žemaitės g. 24, Vilnius, Lietuva.
Aš/Mes* noriu(-ime) pranešti, jog Aš/Mes* noriu(-ime) nutraukti savo/mūsų* įsigytų produktų pirkimo sutartį*:
Užsakyta*/Priimta*:
Pirkėjo(-ų) Vardas Pavardė:
Pirkėjo(-ų) Adresas:
Pirkėjo(-ų) parašas (reikalingas jei forma pateikiama popieriniu formatu):
Data:
*Nereikalingus ištrinti
Arba galite tiesiog grąžinti prekes mums persigalvojimo laikotarpiu. Prašome susisiekti su mumis, jei norite grąžinti prekes, ir mes pasirūpinsime prekių paėmimu / pristatymu Jūsų esamoje vietoje.
4.3 Jei norite laikytis persigalvojimo termino, pakanka, jei pasakysite mums, jog norite atšaukti sutartį dar nepasibaigus šiam terminui.
5. Atšaukimo eiga
5.1 Jei nutrauksite šią sutartį, mes grąžinsime jums visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias, jei pasirinkote kitą nei mūsų siūlomą pigiausią standartinio pristatymo rūšį).
5.2 Mes pasiliekame teisę išskaičiuoti apskaičiuotą sumą iš atlikto mokėjimo už bet kokį pristatytų prekių vertės praradimą, jei nuostoliai atsirado dėl nereikalingo prekių ir (arba) jų pakuočių ardymo.
5.3 Mes gražinsime mokėjimą nedelsdami ir ne vėliau kaip iki:
5.3.1 per 14 dienų nuo dienos, kuomet iš jūsų atsiėmėme visas pristatytas prekes;
5.3.2 (jei anksčiau) 14 dienų po tos dienos, kai pateiksite įrodymą, kad grąžinote prekes; arba
5.3.3 jei prekės nebuvo pristatytos, praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kai mes esame informuoti apie jūsų sprendimą nutraukti šią sutartį.
5.4 Mes grąžinsime pinigus tomis pačiomis mokėjimo priemonėmis, kokias naudojote atlikdami pradinį mokėjimą, nebent jūs pareikalavote kitaip; bet kokiu atveju, Jums nereikės mokėti jokių mokesčių už kompensaciją.
5.5 Jei prekes gavote informavę mus apie pirkimo sutarties nutraukimą, arba jas gaunate atšaukę sutartį:
5.5.1 Jūs turite leisti mums atsiimti prekes iš jūsų nedelsiant ir, bet kokiu atveju, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mums pranešėte apie šios sutarties nutraukimą. Terminas baigsis kai susisieksite su mumis ir susitarsite dėl prekių grąžinimo, kol nepasibaigė 14 dienų laikotarpis;
5.5.2 Padengsite prekių grąžinimo išlaidas;
5.5.3 Jūs esate atsakingas už bet kokią sumažėjusią prekių vertę, susidariusią tvarkant prekes, išskyrus tai, kas būtina nustatyti prekių pobūdį, savybes ir veikimą; ir
5.5.4 Jei įmanoma, atsiųskite mums prekes originalioje pakuotėje.
6. Pristatymas
6.1 Mes priimame užsakymus tik per savo tinklapį, kai pristatymo adresas yra vienoje iš mūsų svetainėje nurodytų šalių. Jei norite, kad jūsų prekės būtų pristatytos adresu, esančiu už šių šalių ribų, skambinkite mums telefonu +37061555512, kad galėtume su jumis aptarti, ar galime pristatyti jūsų prekes į jūsų pageidaujamą vietą, numatyti pristatymo terminus ir pristatymo mokesčius už tai.
6.2 Savo prekėms pristatyti naudojame trečiosios šalies pristatymo paslaugų teikėją.
6.3 Mes stengiamės, kad mūsų prekės būtų pristatytos jums per užsakymo patvirtinimo el. laiške nurodytą laikotarpį.
6.4 Jei nutiks kažkas, kas nepriklauso nuo mūsų, ir vėluos jūsų prekių pristatymas, mes pateiksime jums patikslintą numatomą prekių pristatymo datą, vos tik tai įmanoma.
6.5 Prekių pristatymas bus laikomas įvykusiu, kai jas pristatysime jūsų nurodytu adresu.
6.6 Jei jūs ir mes nesusitariame kitaip, jei mes negalime pristatyti jūsų prekių per 30 dienų nuo jūsų užsakymo pateikimo, mes Jus informuosime, atšauksime jūsų užsakymą ir grąžinsime pinigus.
6.7 Jei niekas negali pristatyti prekių, susisiekite su pristatymo paslaugų teikėju naudodamiesi jų pateiktais kontaktiniais duomenimis.
6.8 Jūs esate atsakingas už prekes, kuomet prekės būna pristatytos. Kitaip tariant, Jūs prisiimate riziką dėl prekių kokybės, kuomet jos tampa Jūsų nuosavybe.
7. Apmokėjimas
7.1 Mes priimame visas pagrindines kredito ir debeto korteles, įskaitant „American Express“. Taip pat galite atsiskaityti naudodamiesi „PayPal“. Mes nepriimame grynųjų pinigų.
7.2 Mes padarysime viską, kas mūsų galioje, kad užtikrintume, jog visa informacija, kurią pateikiate mums atsiskaitant už prekes, yra saugi, naudojant užšifruotą saugų atsiskaitymo mechanizmą. Tačiau nepaisant mūsų galimo aplaidumo, mes nebūsime teisėtai atsakingi už bet kokius nuostolius, kuriuos galite patirti, jei trečioji šalis įgis neteisėtą prieigą prie bet kokios mums pateiktos informacijos.
7.3 Prieš išsiunčiant prekes bus nuskaičiuota iš jūsų kredito / debeto kortelės ar „PayPal“ sąskaitos.
7.4 Visiems mokėjimams kreditine ar debetine kortele turi būti suteiktas atitinkamo kortelės išdavėjų leidimas. Jums taip pat gali tekti atlikti papildomus saugos veiksmus, tokius kaip:
7.4.1 „Verified by Visa“: www.visaeurope.com/making-payments/verified-by-visa
7.4.2 „Mastercard®SecureCodeTM“: www.mastercard.co.uk/securecode
7.4.3 „SafeKey“: www.americanexpress.com/uk/benefits/service-security/safety-fraud/how-amex-protects-you/safekey/
7.5 Jei mes negavome jūsų mokėjimo ir jūs jau gavote prekes, turite:
7.5.1 sumokėti už gautas prekes per 30 dienų; arba
7.5.2 grąžinti prekes mums kaip įmanoma greičiau. Tokiu atveju turite laikyti prekes savo žinioje, tinkamai jomis pasirūpinti ir jų nenaudoti prieš grąžindami jas mums.
7.6 Jei negrąžinate jokių prekių, kai turėjote tai padaryti (pvz., už jas nesumokėjote), turime teisę atsiimti prekes iš jūsų, jūsų sąskaita. Mes stengsimės su jumis susisiekti ir pranešti, kuomet ketiname tai padaryti.
7.7 Nė viena šio straipsnio nuostata neturi įtakos jūsų oficialioms teisėms nutraukti sutartį „persigalvojimo“ laikotarpiu pagal 4 ir 5 straipsnius.
7.8 Prekių kaina:
7.8.1 yra pateikiama eurais (EUR), jei nenurodyta kitaip;
7.8.2 pateikiama su PVM pagal taikomą tarifą;
7.8.3 į prekių kainą nėra įskaičiuojamos prekės pristatymo bet kuriuo kitu adresu išlaidos, išskyrus nurodytą mūsų svetainėje (skambinkite mums telefonu +37061555512, jei norite, kad jūsų prekės būtų pristatytos už galimų šalių ribų); ir
7.8.4 neapima jokių taikomų importo, eksporto ar kitų muitų. Šias išlaidas apmoka pirkėjas.
8. Jūsų prekių pasirinkimas
8.1 Jūs esate atsakingas už tai, kad prekės, kurias pasirinkote įsigyti mūsų svetainėje, atitiktų teisingą specifikaciją (pvz. dydį, modelį), kad jas būtų galima pritaikyti transporto priemonėje, su kuria planuojate gabenti pirktus produktus.
8.2 Jūs esate atsakingas už tai, kad prekės, kurias pasirinkote įsigyti mūsų svetainėje, būtų saugiai transportuojamos jūsų transporto priemone ir nesukeltų problemų dėl transporto priemonės nuomos, pirkimo išsimokėtinai ar gamintojo garantijai, sąlygų.
8.3 Jūs esate atsakingas už tai, kad prekės būtų tinkamai sumontuotos jūsų transporto priemonėje. Mes primygtinai rekomenduojame naudoti patikimą automobilį, kad transporto priemonėje saugiai būtų galima gabenti produktus.
9. Netinkamos, pažeistos ar sugadintos prekėsfree-shipping
9.1 Nė viena šios sutarties nuostata neturi įtakos jūsų teisėms pagal 2015 m. „Vartotojų teisių įstatymą“ ar kitoms jūsų turimoms įstatyminėms teisėms (įstatymų numatytos teisės) .
9.2 Prekėms paprastai suteikiama gamintojo garantija. Garantijos taikymo sritis ir trukmė skiriasi priklausomai nuo produkto ir paprastai apima gamybos defektus, bet ne žalą, kurią sukelia netinkamas naudojimas, pakeitimas ar bendras nusidėvėjimas. Turėtumėte perskaityti garantijos, pateikiamos kartu su prekėmis, sąlygas. Pirmiausia galite susisiekti su mumis ir mes apžiūrėję prekes ir (arba) galėsime išspręsti jūsų užklausą telefonu arba el. paštu. Jūs neturėtumėte toliau naudoti prekių, kai pastebite trūkumų, nes tai gali turėti įtakos jūsų teisėms pagal gamintojo garantiją. Taip pat turėtumėte užpildyti visus garantijos kortelės duomenis, kad galėtumėte pretenduoti į gamintojo garantiją, ir pateikti kvito kopiją kartu su raštu, kuriame išsamiai aprašyta problema ir grąžinimo priežastis.
9.3 Gavę prekes turėtumėte apžiūrėti, ar jose nėra defektų ar žalos. Kurjerio pristatytos prekės, kurios pristatymo metu yra aiškiai pažeistos, turi būti pasirašytos (nerekomenduojama) arba nepriimtos ir grąžintos mums.
9.4 Jei prekės buvo pažeistos tranzito metu, nedelsdami praneškite mums. Jei norite pasinaudoti teisėtomis teisėmis grąžinti prekes, turite leisti mums atsiimti prekes iš jūsų. Mes padengsime atsiėmimo išlaidas. Norėdami susitarti dėl prekių atsiėmimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu [email protected] . Visos tokios pažeistos prekės turėtų būti originalioje pakuotėje (net jei sugadintos) ir negali būti naudojamos ar gabenamos jokioje transporto priemonėje. Mes galime paprašyti jūsų nufotografuoti sugadintas prekes, kad galėtume pamatyti būklę, kurioje buvo prekės, kai jos buvo Jums pristatytos.
9.5 Jei išsiuntėme neteisingą prekę ir norite ją pakeisti, praneškite mums, mes ją iškeisime į jūsų pasirinktą produktą ir sumokėsime sutartas prekės grąžinimo išlaidas.
9.6 Apie prekės negavimą turėtumėte pranešti kuo greičiau, kad galėtume nedelsdami ištaisyti padėtį. Praneškite mums, jei negavote užsakymo per 7 darbo dienas nuo išsiuntimo dienos, kad galėtume kuo greičiau pradėti tyrimą. Siuntimas patvirtinamas el. paštu. Jei prekė pametama gabenant, mes negalime iš karto išsiųsti pakaitinės prekės. Pakartotinai išsiųstos ar pakeistos prekės bus išsiųstos mūsų nuožiūra arba priklausomai nuo prieinamumo, kai bus išnaudotos visos sekimo ir tyrimo galimybės.
9.7 Į bet kokią grąžinamą sumą už sugadintas prekes bus įtraukti atitinkami pristatymo mokesčiai. Jei mes nerandame jokio broko, trūkumo ar pažeidimo, jūsų teisės atšaukti ir grąžinti pinigus yra apribotos tomis, kurios taip pat nurodytos 4 ir 5 punktuose, nors tai neturi įtakos jūsų įstatyminėms teisėms.
9.8 Turite gerai prižiūrėti prekes, kuomet turite jas savo žinioje. Jei to nepadarysite ir prekių vertė sumažės dėl Jūsų netinkamo prekių saugojimo prieš grąžinimą mums ir kur jūs padarėte papildomą žalą, o ne originalią žalą, kuri buvo padaryta pristatant, mes pasiliekame teisę išskaičiuoti šią sumą, kuri galėjo būti mokėta kitu atveju.
10. JŪSŲ ATSAKOMYBĖS RIBOS
YPAČ ATKREIPKITE DĖMESĮ Į ŠIAS SĄLYGAS
10.1 Niekas šioje sutartyje ar kitur neatmeta ar neapriboja mūsų atsakomybės dėl mirties ar kūno sužalojimo, atsiradusio dėl mūsų aplaidumo, ar bet kokios atsakomybės už apgaulingos neteisingos informacijos pateikimo ar apgaulės, arba atsakomybės, už kurią esame atsakingi dėl vartotojų teisių apsaugos ar bet kurios kitos atsakomybės klausimų, kuriuos mums būtų neteisėta pašalinti. Tai neturi įtakos jūsų įstatyminėms teisėms.
10.2 Tiek, kiek mes esame atsakingi už sutarties pažeidimą, aplaidumą ar bet kokią kitą teisinę atsakomybę, susijusią su prekėmis ar šia sutartimi, ar ne, visa mūsų atsakomybė jums apsiribos prekių kaina, kurią Jūs sumokėjote už tas prekes, kurios yra atsakomybės objektas, ir visus pagrįstus nuostolius, kurie gali būti numatyti kaip tiesioginės pasekmės mums pažeidus sutartį su jumis.
10.3. Jei aiškiai nenurodysime kitur, nebūsime atsakingi už bet kokius netiesioginius ar specialius nuostolius, atsirandančius dėl bet kokio pagrindinio nuostolio ar žalos šalutinio poveikio ar pasekmės, arba už viską, ko mes ar jūs negalėjote pagrįstai numatyti. Tai apima, tačiau neapsiriboja šiais punktais:
10.3.1 pinigų, pelno, pajamų praradimas;
10.3.2 santaupų praradimas;
10.3.3 iššvaistytos išlaidos;
10.3.4 pinigų panaudojimo praradimas;
10.3.5 laiko sąnaudos;
10.3.6 prarasta galimybė;
10.3.7 kompensacija už nusivylimą ar nepatogumus.
10.4 Labai svarbu įsitikinti, kad prekės atitinka jūsų transporto priemonės specifikacijas, atitinka bet kokias su jūsų transporto priemone susijusias sutartis (pvz., transporto priemonės nuoma, išsimokėtinai ar gamintojo garantija) ir yra pritaikytos teisingai. Jokiomis aplinkybėmis neatsakysime už jokias netinkamos specifikacijos prekes, montuojamas jūsų transporto priemonėje, bet kokius jūsų pažeidimus ar bet kokio susitarimo dėl jūsų transporto priemonės nuostatų pripažinimą negaliojančia ar už neteisingą ar netinkamą prekių naudojimą, įskaitant jie netinkamai pritvirtinti prie jūsų transporto priemonės.
11. Ginčai
11.1 Mes stengsimės greitai ir efektyviai išspręsti visus ginčus su jumis.
11.2 Jei esate nepatenkintas prekėmis, mūsų teikiama paslauga ar bet kokiais kitais klausimais, prašome kuo greičiau susisiekti su mumis el. pašto adresu [email protected]
11.3 Jei išnaudojus vidinį skundų nagrinėjimo procesą, jūsų skundas nebuvo išspręstas, galite perduoti ginčą alternatyvaus ginčų sprendimo (AGS) teikėjui. Nors nesame jokios AGS sistemos nariai, AGS teikėjo, kurį galėtumėte pasirinkti, pavyzdys yra mažmeninės prekybos ombudsmenas. Daugiau informacijos apie šį teikėją rasite https://www.vvtat.lt
12. Bendrosios sąlygos
12.1 Mes jokiu būdu nebūsime atsakingi jums negalėjimą parduoti prekių, kurias norite nusipirkti, ar kitaip už mūsų įsipareigojimų nevykdymą ar bet kokias jūsų patirtas išlaidas ar įsipareigojimus dėl bet kokių aplinkybių, kurių negalime pagrįstai kontroliuoti, įskaitant, bet neapsiribojant, jei mus veikia dalykai, kurių mes negalime pagrįstai kontroliuoti (force majeure), pavyzdžiui, tik potvynis, gaisras, prekybos ginčai, trečiųjų šalių medžiagų ar paslaugų trūkumas.
12.2 Tarp mūsų esanti sutartis yra privaloma, o mūsų įsipareigojimai priklauso tik jums, tik mūsų nurodytam klientui. Mes galime bet kada perduoti ar perleisti savo teises ir pareigas pagal sutartį arba paskirti trečiąsias šalis mums padėti, jei tai nesumažins mūsų įsipareigojimų jums.
12.3 Jei teismas ar kita kompetentinga institucija nustato, kad kuri nors šios sutarties sąlyga yra niekinė, visi kiti sutarties punktai ir toliau bus laikomi galiojančiais.
12.4 Jei kuri nors pusė nesilaikys teisių ir pareigų, kurios yra nustatytos, tai neturės įtakos abiejų pusių teisėms įgyvendinti bet kokias teises vėliau. Jei kuri nors iš pusių nusprendžia nepasikliauti turima teise, tai neturės įtakos jokioms kitoms mūsų turimoms teisėms.
12.5 Jei ši sutartis bus nutraukta, tai neturės įtakos mūsų teisei gauti ir atgauti pinigus, kuriuos esate mums skolingi pagal šią sutartį.
12.6 Šiai sutarčiai taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai ir mes visi sutinkame, kad bet kokį ginčą, kylantį ar susijusį su sutarties pažeidimu, spręs Lietuvos Respublikos teismai. Jei esate vartotojas užjūrio jurisdikcijoje, tai neturės įtakos jūsų teisėms pareikšti ieškinį vietos teismuose ar kitaip paveikti bet kokią jūsų įstatymų ar kitų įstatymų apsaugą.
12.7 Jokie sutarties pakeitimai mūsų neįpareigoja, nebent mes su jais sutiksime raštu. Jei jau pateikėte užsakymą, kurį sutikome, sutarčiai bus taikoma mūsų sąlygų ir nuostatų versija, galiojusi tuo metu, kai pateikėte užsakymą.
12.8 Niekas šiose sąlygose nesiekia paneigti ar apriboti jokių teisių, kurias suteikia galiojantis įstatymas, kurių negalima atmesti ar apriboti. Tai reiškia, kad šios sąlygos nepakeis jokių teisių, kurias jums suteikia įstatymas, kurių tas įstatymas neleidžia mums pakeisti ar apriboti.
12.9 Asmuo, kuris nėra šios sutarties šalis, neturi jokių teisių pagal Sutartis (Trečiųjų šalių teisės) , o tai reiškia, kad pagal mus teises turime tik mes ir jūs. Tai neturi įtakos jokioms asmens teisėms ar teisių gynimo priemonėms, kurios egzistuoja ar yra prieinamos kitaip, nei numatyta tame įstatyme.
12.10 Sutartis yra visas susitarimas ir supratimas tarp mūsų ir visi kiti rašytiniai ar žodiniai pareiškimai ir sąlygos neįtraukiami iki galo, kiek leidžia įstatymai.
12.11 Mes įsipareigojame stengtis pasiekti visišką jūsų, kaip mūsų kliento, pasitenkinimą. Jei turite nusiskundimų, susisiekite su mumis arba parašykite mums šiuo adresu: [email protected] arba aukščiau nurodytu adresu.
12.12 Šios taisyklės ir sąlygos nėra skirtos nustatyti visas jūsų teises, susijusias su jūsų atsisakymo teisėmis ar kitomis vartotojo teisėmis. Jūsų vietinis „Citizens Advice Office“ ar panašus padalinys galės suteikti jums daugiau informacijos apie jūsų įstatymines teises.